zaterdag 5 maart 2016

Pasen met TMF!



Hallo allemaal! 

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Vandaag start er een nieuwe challenge bij Time for Magnolia met als thema : "Pasen" Doe je mee?


Toen ik deze stempel "Exclusive Easter Egg" voor het eerst zag vond ik 'm zo mooi maar had toen de keus gemaakt om niet te kopen. Laatst kwam ik 'm tegen bij een opruiming en tja, dan kan ik het uiteraard niet laten om 'm te laten liggen.

Dus lekker aan de kleur geweest en heb er een gezellige voorjaarsei van gemaakt. Ik heb het ei ingekleurd met m'n Copics en de achtergrond met de Faber Castell kleurpotloden, De randjes heb ik met een heel klein beetje Frantage bewerkt.



Het papier is van de Action wat ik eigenlijk voor een groot deel al aan mijn dochter gegeven had. Maar met deze gezellige kleurtjes kon ik het niet laten om er toch zelf mee aan de slag te gaan ;p Nog heel even en dan kunnen mijn dochter en ik lekker shoppen bij de Knots gekke Kaarten dagen naar mooi papier; heb er zin is.


De roosjes zijn zelf gemaakt. Het is voor mij toch wel de meest favorieten bloem hoor. De medaillon komt van Silhouette en het kanten randje is van mijn moeder geweest.


Hoop dat jullie er zin in hebben om mee te doen. Intussen ben ik ook weer aan het haken geslagen nadat ik bij mijn hobbydinnetje Lotte haar leuke kuikentjes gezien had. Ik besefte dat ik vorig jaar een set eiwarmers gehaakt had voor B&B In den ouden eik  maar eigenlijk heb ik ze zelf niet. Dus een leuk patroon op gezocht en lekker aan de slag gegaan. Wordt vervolgt :)



Geniet lekker van het weekend, veel knutsel plezier en bedankt voor het langs komen. Tot de volgende keer!

Dies - 11 mrt - nr 33



5 opmerkingen:

Cindy zei

Wat een schitterende creatie Karin. Alles past zo mooi bij elkaar. Zo gaaf om te zien wat iedereen toch maakt me eenzelfde thema. Deze is ook weer erg mooi! Groetjes, Cindy

LottesCards zei

Je kaart is echt super! Hoewel ik ook niet dol ben op het papier van de Action past dit toch wel super bij het thema, vond Tessa vast niet erg toch :P Zeker met het vooruitzicht dat ze straks zelf mooie papieren kan shoppen ;-)

Wat leuk dat je ook aan de haak bent geslagen! En nog wel door mij :p Wel even delen wat je gemaakt hebt hoor!!!

Fijn weekend, liefs Lotte!

Dora zei

prachtige kaart ook zo leuk die beinkte randen. geeft net even dat 'stoere'effect.

inge zei

Wat een schitterende kaart Karing. Super dat je meedoet bij Simply Magnolia.
Groetjes Inge

Nicola zei

Simply stunning Easter card!
Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
Hugs Nicola xxx